Trendwacher

Igor Beuker

Igor Beuker was in zijn jeugd voetballer. Toen hij merkte dat hij hier geen beroep van kon maken is hij de wereld van internationale sportsponsoring ingestapt. In 1996 werd hij een actief internet missionaris. Hij ontwierp marketingconcepten voor grote bedrijven. In 2003 stopte hij hiermee en begon een interactief marketing en communicatie bureau: LaComunidad. Sinds 2007 is Igor Beuker ook trendwatcher. Hij staat in de top 10 van trendwachers op nationale en internationale congressen. Hij geeft grote bedrijven zoals: Endemol, Postbank, Sony en T-mobile zijn visie op de toekomst. Ook is hij columnist in verschillende marketingvakbladen.

Hoe gaat Igor te werk:
Om een humoristische wijze met pakkende beelden laat Igor Beuker zien hoe bedrijven in kunnen spelen op consumentengedrag, sociaal maatschappelijke ontwikkelingen en
 trends. Hij inspireert bedrijven mee te gaan met trends. Deze trends hebben vooral betrekking tot marketing en communicatie met digitale media. Door zijn vele levens en werkervaring is hij een echt professionele trendwacher.


Trendfactoren:
- Economie: Igor Beuker zoekt trends die bedrijven kunnen gebruiken bij het promoten van het producten en diensten, zo maken de bedrijven meer omzet.
- Demografie: De trends die Igor Beuker zoekt zijn geschikt voor ondernemers van bedrijven.
- Technologie: Igor Beuker zoekt trends in de nieuwste technologieën die betrekking hebben met advertising. Denk aan mobiele telefonie, internet enzovoort. Nieuwe technologien worden erg belangrijk voor advertising en promoting.
- Politiek: nvt.
- Sociaal cultureel: Igor Beuker laat zich inspireren door verschillende landen en culturen om tot goede trends te komen.
Ecologie: nvt.

Bron: http://www.speakersacademy.nl/speakers/igor-beuker

Online advertising:
http://www.youtube.com/v/tjLhFvZKyog?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param

Door Tessa.



Erwin van Lun

 “Waarde toevoegen naar Vandaag: De enige manier om te overleven in de toekomst is om meer waarde toe te voegen aan het leven van uw klanten. Hogere winsten, een gestroomlijnde organisatie en gemotiveerde medewerkers. Simpelweg door zich te richten op toegevoegde waarde van vandaag.”
Bron: Erwin van Lun

Erwin van Lun is een futurist, ondernemer en auteur. Hij kijkt naar de weg van de toekomst. Hij kijkt hij vooral naar trends met betrekking van muziek en films. Erwin van Lun heeft in 2005 een boek geschreven over ideeën om trends van te gebruiken voor goede concepten. Zijn voorspellingen gaan zelfs tot 2050. Grote bedrijven maken hier dankbaar gebruik van en worden aan het denken gezet door zijn boek.
Erwin van Lun kijkt naar trends van ontwikkelingen in de techonologie, sociologie, psygologie, biologie geschiedenis en godsdiensten. Hij kan dit als de beste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten